معرفی روان نویس یونی بال
نوشته شده توسط : navak pendar

جوهر با کیفیت و بادوام بکار رفته در روان نویس ضد آب یونی‌بال (WATERPROOF) مدل چشم از مقاومت ویژه‌ای در برابر آب و مایعات برخوردار است و پس از خشک شدن حتی در صورت ریخته شدن آب و مایعات بر روی نوشته از بین نرفته و خراب نمی‌شود. همچنین این نوع جوهر در برابر نور مقاوم بوده و اگر برای مدت طولانی در معرض نور متداوم قرار بگیرد نیز محو نمی‌شود.

این دو ویژگی در کنار ضدجعل‌بودن، روان‌نویس آی را به یک نوشت‌افزار مناسب برای مدیران، حسابداران و وکلایی تبدیل کرده که امضاهایشان سرنوشت‌ساز و مهم است. جوهر منحصربه‌فرد روان‌نویس آی به کمک سیستم Uni Flow به روان‌ترین شکل ممکن از مخزن به نوک و از آنجا به کاغذ منتقل می‌شود. از طرفی این سیستم به شما امکان می‌دهد که تا آخرین قطره‌ی جوهر از روان‌نویستان استفاده کنید.

مخزن جوهر این محصول یونی بال داخل بدنه‌ای پلاستیکی و سبک قرار گرفته است. درپوشی که از نوک در برابر خشک‌شدن محافظت می‌کند، دارای گیره‌ای است که می‌تواند روان‌نویس را به جیب کاربر وصل کند. به‌این‌ترتیب کاربر قادر است همیشه و همه‌جا روان‌نویس محبوب خود را همراه داشته باشد.

 

روان نویس یونی بال مدل Eye کد UB-150

روان نویس یونی بال مدل Eye کد UB-150 به دست‌خط شما جلوه‌ای زیبا‌تر خواهد داد و نگرانی‌تان را بابت پخش جوهر و کثیف‌کاری برطرف خواهد کرد. این نوشت‌افزار خوش‌دست و روان همه‌ی ویژگی‌های موردنیازتان را برای استفاده‌ی روزمره‌ دارد. روان‌نویس Eye Micro جلوه‌ای اسپرت و درعین‌حال رسمی دارد؛ بنابراین چه یک مدیر باشید و چه یک دانش‌آموز، نظرتان را به ‌خود جلب می‌کند. این روان‌نویس به سیستم جریان جوهر «یونی» مجهز است که منجر می‌شود بتوانید در نگارش مداوم با ضخامت یکنواخت بنویسید و هنگامی‌که جوهر نوشت‌افزارتان تمام شد، مطمئن باشید که تا آخرین قطره‌ی آن استفاده شده است. از دیگر قابلیت‌های این روان‌نویس می‌توان به قابلیت ذخیره‌ی جریان جوهر اضافی در مخزن، داشتن جوهری با رنگ‌دانه‌های شاد و ضدآب و خشک‌شدن سریع اشاره کرد. خشک‌شدن سریع جوهر این روان‌نویس از مزیت‌های بزرگ آن به‌شمار می‌رود؛ چراکه می‌توانید مطمئن باشید بعد از گذشت مدت‌زمان کوتاهی از نوشتن خود، اگر نوشته‌هایتان را لمس کنید، جوهر آن پخش نمی‌شود. نوع نوک این روان‌نویس ساچمه‌ای از جنس فولاد ضدزنگ برای حرکت روان روی کاغذ و با قطر 0.5 میلی‌متر است. با این قطر می‌توان خطوطی با ضخامت متوسط رسم کرد.

گیره‌ی فلزی تعبیه‌شده روی درپوش روان‌نویس Eye Micro به شما کمک می‌کند که به‌راحتی آن را به جیب لباس یا جیب‌های داخلی کیفتان وصل کنید و از جای آن مطمئن باشید. در مجموع اگر برای طراحی و نگارش‌های روزمره‌تان دنبال روان‌نویسی باکیفیت و روان هستید، به ‌نظر

می‌رسد روان‌نویس یونی بال مدل Eye Micro بتواند انتظارتان را برآورده کند. درباره برند یونی بال یونی بال از جمله مارک های معروف شرکت “Mitsubishi Pencil Company”  است که در ژاپن همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. این شرکت محصولات خود را در بیش از 100 کشور از طریق شرکت های تابعه عرضه می کند. یونی بال در سال 1887 توسط “Niroku Masaki” شناخته شد و شروع به ساخت مدادهای چوبی مدرن کرد پس از جنگ جهانی دوم بود که شرکت  نام”Mitsubishi Pencil Company” را به خود گرفت. در سال 1966، یونی بال شروع به تولید  قلم های مدرن کرد و در سال 1979 اولین روان نویس با نوک فلزی را طراحی کرد؛ همچنین موفق به ساخت خودکارهایی با جوهری بر پایه آب شد. در سال 2008 نسل جدیدی از اتودها را به بازار جهانی نوشت افزار عرضه کرد به طوری که در هر بار برداشتن اتود از روی کاغذ، نوک آن به صورت خودکار می چرخد تا شما همیشه نوک اتود تیزی داشته باشید. یونی بال در حال حاضر دارای انواعی از مدل ها از جمله: Jetstream،  Vision Elite، Eye، Air، Power Tank است.

از انواع محصولاتی که از برند یونیبال می شود نام برد : مداد، خودکار، خودنویس، روان نویس، انواع ماژیک، هایلاتر و…

روان نویس های یونی بال دارای سیستمی استاندارد هستند به طوری که قلم ها دارای یک مخزن داخلی هستند که می تواند تغییرات فشار را برای جلوگیری از نشت جوهر در هنگام پرواز تحمل کند. همچنین از افتخارات یونی بال طراحی اولین قلم دنیا با استفاده از جوهری بر پایه آب است. شرکت “”Mitsubishi Pencil اولین قلم ژل با نوکی انعطاف پذیر را در بازار جهانی نوشت افزار طراحی کرده است.





:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: